Skargi, wnioski i petycje
Skargi i wnioski
Skargi i wnioski można składać w formie pisemnej w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Supraślskiej 21 lub za pośrednictwem poczty, poczty elektronicznej, a także wnieść ustnie do protokołu w trakcie przyjęcia interesanta.
W sprawach skarg i wniosków Kierownik przyjmuje interesantów w każdy poniedziałek w godzinach od 1200 do 1500.
Petycja
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach (Dz.U. 2018 r. poz. 870)
Co to jest petycja?: Jest to wystąpienie w interesie publicznym, podmiotu wnoszącego petycję lub podmiotu trzeciego, za jego zgodą.
Przedmiot petycji: Przedmiotem petycji może być żądanie, w szczególności, zmiany przepisów prawa, podjęcie rozstrzygnięcia lub innego działania w sprawie dotyczącej podmiotu wnoszącego petycję, życia zbiorowego lub wartości wymagających szczególnej ochrony w imię dobra wspólnego, mieszczących się w zakresie zadań i kompetencji adresata petycji.
Termin załatwienia petycji: Petycja powinna być rozpatrzona bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia jej złożenia.